Turkish Airlines EuroLeague, 2025 yılında Abu Dabi’de düzenlenen Dörtlü Final organizasyonuyla dijital ve sosyal medya platformlarında benzeri görülmemiş bir başarıya imza attığını duyurdu.
Organizasyondan yapılan açıklamaya göre, Dörtlü Final’de sosyal medya etkileşimi, bir önceki sezona kıyasla yüzde 81’lik etkileyici bir artışla 40,56 milyonluk tarihi bir zirveye ulaştı. Toplamda 208,6 milyon gösterim ve 9,71 milyon etkileşim kaydedildiği belirtildi.
Avrupa Ligi’nin resmi sosyal medya hesaplarındaki video görüntülemeleri de yüzde 21 artışla 100,6 milyona ulaşırken, en çok görüntülenen paylaşım 11,3 milyon seviyesinde gerçekleşti. Ligin resmi web sitesi euroleague.net ise, Dörtlü Final süresince geçen yıla göre yüzde 50 büyüme ile 3,4 milyon sayfa görüntülenmesine ulaştı.
FENERBAHÇE BEKO’NUN ŞAMPIYONLUK ANI EN ÇOK İZLENEN VIDEO OLDU
Birleşik Arap Emirlikleri’nin başkenti Abu Dabi’de mayıs ayında gerçekleşen Dörtlü Final’de, önce Panathinaikos AKTOR’u, finalde de Monaco’yu yenerek kupayı kaldıran Fenerbahçe Beko’nun şampiyonluk anı görüntüleri, organizasyonun sosyal medya hesabında 4,5 milyon görüntüleme ile en çok izlenen video oldu.
“THY EuroLeague Dörtlü Finali’nde Dijital ve Sosyal Medya Rekoru Kırıldı” haberi, 30 Haziran 2025 tarihinde yazılmıştır. 30 Haziran 2025 tarihinde de güncellenmiştir.